Drodzy gracze,

jak na pewno wiecie, od dłuższego czasu głównym sposobem kontaktowania się z Zespołem Metin2.pl są tickety.

Do tej pory nie zwracaliśmy uwagi na to, na jakim serwisie został umieszczony zgłaszany screen (imageshack/iv/fotka/etc). Od dzisiaj będziemy akceptowali wyłącznie obrazki przesyłane za pomocą opcji załączników, która jest dostępna podczas wysyłania zgłoszenia.

Korzyści płynące z nowego rozwiązania:
  1. Screeny zachowują poufny charakter - dostęp do nich ma wyłącznie Zespół Metin2.pl. Screeny hostowane np. na imageshack mogą być odnalezione przez osoby trzecie.
  2. Nie trzeba odwiedzać zewnętrznych serwisów, aby przesłać dowód w jakiejś sprawie (np. screen z wulgaryzmami). Zaoszczędzi to czas zarówno nam (wszystko w jednym miejscu) jak i Wam (brak konieczności wchodzenia na zewnętrzne strony, zamykania pop-up`ów z reklamami, wgrywanie plików, kopiowanie url etc.).
  3. Osoba opracowująca zgłoszenie nie musi otwierać zewnętrznych linków, z którymi bardzo często są problemy - jedne serwisy działają, drugie nie.
  4. Lepsza archiwizacja dowodów. Serwisy zewnętrzne bardzo często usuwają pliki po pewnym czasie, co może utrudniać np. opracowywanie odwołań.

Wierzymy, że zmiana ta przyczyni się do szybszego opracowywania Waszych zgłoszeń oraz zapewni większe bezpieczeństwo.

Życzymy miłej gry,
Zespół Metin2.